Terminkalender

FIERA AGRICOLA VERONA
Il Programma BIONET, dopo una prima trance di attività con il PSR 2007-2013, prosegue con il PSR 2014-2020 attivando una Rete regionale per la biodiversità di interesse agrario e alimentare. BIONET si articola in 15 gruppi di lavoro che comprendono risorse animali e vegetali, coinvolgendo oltre 70 esperti, con la gestione diretta di 7 centri di conservazione per gli animali e 14 campi catalogo per i vegetali.
Nel corso del convegno gli attori pubblici e privati, protagonisti di queste iniziative presenteranno le attività e i risultati fin qui conseguiti.

The BIONET program, a regional biodiversity network of the region Venetia in Italy, is growing:
The programm will continue in the framework of the EU-Regional Development Programme (RDP 2014-2020) its activities and will activate a regional biodiversity network in the areas of agriculture and nutrition. BIONET is made up of 15 animal and plant resources working groups, involving more than 70 experts, with direct management of 7 animal centers and 14 plant maintenance collections.
During the conference, the protagonists of these initiatives, public and private actors, will present the past activities and results.

Ort Verona, Italy, Sala Puccini - Galleria 6/7